Sunday, November 24, 2013

Michael Bublé en de gap-decade.

We hadden een leuk uitje deze week: Michael Bublé kwam in het Pepsi Center. Hij heeft een paar hele leuke hits gehad, maar verder wisten we niets van hem. Hij gaf me daar toch even een show! Fantastisch! Mooie stem, super voorprogramma, met veel humor werden de songs aan elkaar gepraat en hij zong nog een aantal hele mooie covers. Super dus.

Ruben deed mee aan de Kickathon op de taekwondoschool. Dit is om geld in te zamelen voor een goed doel. Hij deed 1800 kicks in een half uur, ongeveer 1 per seconde.

Ik heb weer veel te stellen met Vic. Hij komt thuis uit school en gooit zijn rugzak op de grond.
'That's it. I'm not going to college'.
Ik blijf zen en vraag wat dan de bedoeling is.
'Jack S. and I are traveling through Peru'.
Ach zo. En hoe kom je dan aan geld, Vic?
Hij lacht mij toe:'From you, of course'.
Ja zeg. Ik ben gekke Greetje niet.
Ik begin aan mijn preek over hoe ik in principe niet tegen een gap-jaar ben, maar dat ie dan wel iets constructiefs moet doen. Huizen bouwen in Afrika of Engels leren aan kinderen...
Hoofdschuddend loopt ie de trap op.
'Mommy, mommy. I'm taking a gap-decade!

Gelukkig kom ik weer helemaal tot rust op mijn wandelingetjes met Mia. Soms gaat Bitty ook mee:

3 comments:

  1. Breath in, breath out..... Doe ik dagelijks met mijn senior. Is het hebben van een huisdier toch gemakkelijker woeha;-)

    ReplyDelete
  2. Hahahah, die Vic! Ik geniet nog even van de Sinterklaas 'perikelen' hier, hihi.

    En wat is Bitty groot geworden!

    Liefs en succes met je puber! Komt aal goud!

    Linda

    ReplyDelete
  3. Oh, hoe herkenbaar die tieners! Hier ook heel wat gaande met Saskia, zucht.

    ReplyDelete