Sunday, November 16, 2014

Diepvriesweek

Maandagochtend liep ik met Mia in een topje en yogabroek. Een uur later liep de temperatuur razensnel terug en het begon te sneeuwen. De temperatuur was -10. Overdag. Fijn. 

Mia vond dat niet erg:
De poezen moet ik met geweld buiten zetten. Ze houden er namelijk niet van hun kattebak te gebruiken en als ze buiten niet hun 'business' doen vind ik dat gezellig terug in huis. Ik had even niet opgelet, dacht dat beide poezen buiten waren geweest, en vond een grote plas in mijn bed. Ik was so not amused, mensen!

Tijd dus om deze week allerlei binnenklussen te doen. Zo zocht ik oa uit welke foto's van Vic ik wilde bestellen. Bijna elke high school senior doet aan het begin van het schooljaar een fotoshoot en één daarvan komt in het jaarboek van school. Dit vind ik één van de leuksten:


Leen en Maxine renden op zaterdagochtend, bij -8  (wat een bikkels!), de Pumpkin Pie 5K.  Mia en ik moedigden aan. 


De beloofde pumpkin taart na afloop was bevroren, haha, en we gingen dus maar gauw weer op huis aan. Ze vond het erg leuk, ondanks de kou, en wil zich vaker opgeven. 

Ondertussen bleef het maar sneeuwen. Vandaag dan eindelijk weer zon en temperaturen rond het vriespunt. En ja, dan ziet alles er toch wel schitterend uit!

3 comments:

  1. Jee, kan dat echt in zo'n korte tijd zo omslaan die temperatuur? Brrrrr!

    ReplyDelete
  2. Och, zo snel kan het anders zijn wat temperatuur betreft.
    Daar hadden je man en Maxine ook niet op getraind, des te groter de prestatie. Prachtige foto van je zoon! Hij kan regelrecht doorgaan voor fotomodel, toch?
    Groetjes, Gera

    ReplyDelete
  3. Brrr! Hopelijk komt er toch nog een wat warmere tijd. Wij krijgen maandag opeens weer 20 graden

    ReplyDelete