Monday, November 10, 2014

Sportief weekend

Vic's herfst ijshockey team ging het laatste weekend in. Ze waren tweede geplaatst in de staat en speelden vrijdagavond tegen de nummer drie en wonnen dat. 

Zaterdagmiddag dan de finale. Na drie periods 1-1. Dan gaat de wedstrijd in OT, overtime, met 'sudden death'. Het andere team scoorde eerst...tja. Jammer.

Ruben, ondertussen, was in Broomfield, en was die ochtend al om half zeven vertrokken. Hij speelde het hele weekend wedstrijden. Ook daar gingen we kijken. Het was heerlijk weer en we genoten van de warmte.


Leen en Maxine gaan volgende week de Pumpkin 5K rennen en zijn druk aan het trainen:


En ik? Ik doe lekker relaxt aan yoga, heerlijk!

1 comment:

  1. Wat een sportiviteit idd! En wat een weertje nog zeg! Ik heb sinds vorige week de winterjas aan ;) Leuk dat Leen en Maxine samen gaan rennen. Ik doe zelfs niet aan yoga. Ach ik fiets en wandel genoeg ;)

    ReplyDelete