Friday, October 16, 2015

Nederland

Hè lekker, een weekje Nederland!

Leen zette me zaterdag af op het vliegveld en ik landde zondagochtend op Schiphol, in dichte mist. M'n schoonmoeder stond me op te wachten en samen reisden we naar mijn schoonzus. Daar stond het feestvarken, mijn nichtje, al te wachten. Zij werd 17 die dag. Voor het eerst was ik op haar verjaardag. 

Ik maakte weer eens een echte Nederlandse verjaardag mee, met taart, hapjes en bezoek.

De jetlag sloeg toe en ik ging vroeg slapen. De volgende ochtend nog even gezellig bijgekletst en aan het einde van de ochtend vertrok ik richting Groningen. 

Het was een vrolijk weerzien met mijn ouders en mijn zusje en Lynn. Ik ging direct mee om Thijs uit school te halen. Later ging ik nog mee met de activiteiten van de kinderen. Zo leuk om ze weer te zien!

Ik draaide mee met het schema van Linda, heel gewoon dus en daarom leuk. Wel gingen we elke dag wandelen en fietsen in de polder. Prachtige natuurgebieden daar. 

Vrijdag was Linda jarig. Ik was 20 jaar lang niet op haar verjaardag geweest, dus een hele speciale dag.

Met een zware koffer vol boodschappen, tijdschriften, boeken en Sinterklaasmeuk vertrok ik weer naar huis. Superweek gehad!


4 comments:

  1. Gezellig zo'n weekje Nederland! Leuke foto's :)
    Maare....een echte Nederlandse verjaardag? Met taart, hapjes en bezoek? Hoe vieren jullie verjaardagen dan vraag ik me af?

    Fijn weekend

    ReplyDelete
  2. Het was zooo super! Miss you �� Linda

    ReplyDelete
  3. Lekker zeg, weer een weekje thuis!

    ReplyDelete
  4. Klinkt als een leuk weekje! - Petra uit Virginia

    ReplyDelete