Sunday, March 16, 2014

Gezellig skiweekend in Winter Park

We boeken elke winter een appartement in Winter Park om te skien. Het is voor ons maar anderhalf uur rijden, het skiverkeer in het weekend kan echter verschrikkelijk zijn. Ik weiger de laatste jaren dan ook om op één dag heen en weer te gaan. Leen doet dat wel, hoewel meestal op een vrije dag door de week. 

Afijn. Vandaar een appartement dus. Kan mama ook eens mee.

Deze keer hadden we twee nachten in een condo gewonnen. Bij een soort van veiling. 

Wij dus op pad. We vertrokken vrijdagavond pas na het eten, anders zouden we op de I25 al direct in de file komen. Nu was het nog wel druk, maar we reden vlot naar Winter Park.

De condo bleek in het centrum van Winter Park te liggen. Het was wel wat oud, maar was prima voor een weekend. Er zat zelfs een sauna in!

De volgende twee dagen skieden we Winter Park en het aangelegen Mary Jane. Zaterdag was het koud met af en toe een sneeuwbui, lekker om dan op te warmen met warme chocolademelk. Zondag was het stralend zonnig en een stuk warmer.

Ik ski rustig aan, de anderen nemen kleine paadjes door de bossen of doen de moguls en het terrainpark. Staat mama ze aan te moedigen, dat moet ook gebeuren!


Het was een gezellig weekend met de twee jongsten. Vic was helaas thuis gebleven voor hockey en zo kon hij ook mooi voor Mia zorgen.

3 comments:

  1. Gezellig zo'n weekendje skiën! Ik heb het lang niet gedaan....als kind wel ieder jaar in Oostenrijk of Zwitserland. Maar vanaf mijn zwangerschap van Jasper niet meer gedaan.
    Fijne maandag!

    ReplyDelete
  2. Ik heb helemaal niets met skiën, maar het ziet er wel leuk uit zo op de foto's.

    ReplyDelete
  3. Ha ha, ik ben ook zo'n held op (ski)sokken. Als we gaan ski is wel, maar het is niet mijn favoriete bezigheid. Toch is het altijd mooi, zoals ook op je foto's te zien.

    ReplyDelete