Sunday, April 20, 2014

Paasweekend

Paaszondag. Meer Pasen is er niet in Amerika. Morgen gaat de hele bubs gewoon weer aan het werk en naar school. 

Maar eerst was er nog de 'blood moon' eerder deze week. De maansverduistering zou vanaf 1 uur ’s-nachts te zien zijn en Ruben wilde opstaan. Ik besloot dan ook maar even op te staan met hem. Toen ik hem wakker schudde wierp hij een blik door het raam en besloot dat dat goed genoeg was! Leen kwam er ook even uit en samen stonden we midden in de nacht op straat, onder een dekentje, naar de maan te kijken. Hoe romantisch, haha.

We hadden wel een beetje moeite met weer in slaap vallen, dus waren wat brakkig de volgende ochtend. 
Zeer slechte foto van de maan:

Vrijdag was het mijn verjaardag. 28 alweer. Jaja, de tijd vliegt! De kinderen wilden een kitkat- taart en uiteindelijk werd ie zo:

En vandaag dan Paaszondag. Een gezamenlijk ontbijt zit er bij ons niet meer in. Ik hoorde Vic even na 5-en terugkomen van een vriend (in Colorado mag een tiener onder de 18 tussen middernacht en 5 uur niet autorijden) en die kwam pas tegen de middag weer tevoorschijn.

Paashaas Ruben verstopte de eieren en Maxine ging zoeken. 


Mia deed iets vaags tussen de bloemetjes:
 
Bitty klom eens in een boom:


Ze moest best nog goed zoeken:

Ruben en ik deden even een selfie:


Ze ging ook nog eieren versieren!
Bovenaan links beginnen en dan met de klok rond: Steven, die nerveus is voor zijn examens, haha, Vic, altijd cool, Maxine, en daaronder Ruben, dan Leen met pet, Mia ??? tja, en ik. Ik vond dat ik jullie dit familieportret niet mocht onthouden!

2 comments:

  1. Goh dus geen 2e paasdag bij jullie? Wist ik niet. Gisteren was het heerlijk weer hier en nu is het bewolkt helaas. Hahah grappig die versierde eieren. Lijkt sprekend toch? ;)
    Hoe was de KitKat taart. Lekker met verse aardbeien erop!
    Wij genieten nog even van een vrij dagje vandaag en vanaf aankomend weekend heeft Fré een week meivakantie

    ReplyDelete