Friday, August 8, 2014

Zomervakantie in Nederland: week 2 - Zeeland

Op één van de heetste dagen van de zomer vertrokken we uit Giethoorn voor een week vakantie in Zeeland met mijn familie.

Het park lag op 3 minuten fietsen van het strand en direct de eerste avond zaten we op het strand. Zo heerlijk om de zee weer te zien! Het was zo warm dat er om 10 uur 's-avonds nog in zee werd gezwommen.


Het was fijn om iedereen weer te zien en lekker uitgebreid bij te kletsen. We misten allemaal Steven wel, die er deze keer voor het eerst niet bij was. 

Vanwege het grote leeftijdsverschil tussen mijn kinderen en die van mijn zus deden we overdag soms dingen apart van elkaar. Zo gingen we een dagje fietsen en met de veer over van Breskens naar Vlissingen. We bezochten Brugge in België en op een andere dag de Deltawerken. 



En elke dag op het strand natuurlijk, want de zon bleef maar schijnen.

Thijs vond het heerlijk met de grote neven!


Zo vaak mogelijk probeerden we de zonsondergang te zien:



Ook deze week ging veel te snel voorbij!

2 comments:

  1. Heerlijk zo'n weekje Zeeland. Zijn wij ook vaak op vakantie geweest toen de jongens klein waren. Ik reageerde ook op je vorige Giethoorn-logje, maar die reactie was ineens weg toen ik op Publish klikte :S Balen dat Vic zich niet lekker voelde. Ging het later beter? Gezellig ook daar met de hele familie op zo'n boerderij. En wat een mazzel met het weer hè?!

    ReplyDelete
  2. Het was supergezellig! Missen jullie! XXX Linda

    ReplyDelete