Saturday, August 23, 2014

Er waren ook nog heel veel leuke dingen, de afgelopen weken!

Inmiddels ben ik weer zo goed als de oude en ondanks mijn helse pijnen waren er ook nog hele leuke dingen.

Een paar dagen na onze terugkeer uit Nederland gingen Leen en ik naar Lady Gaga. Ik sliep half vanwege de jet lag, maar toch was het best leuk.

Een vriendin belde of ik met haar en haar zoon - Ruben's vriend - wilde go- karten. Dat leek me best eens geinig en ook Maxine wilde wel. De jongens hadden absoluut een topmiddag en wij dames vonden het ook erg leuk.


Vic moest elke dag trainen, soms wel twee keer per dag, maar is gelukkig weer gekozen in het varsity ice hockey team. Het team gaat dit jaar meer reizen en hij vertrekt aanstaande woensdag naar Boston voor vijf dagen. Het is een trainingssessie en ze zullen ook een aantal wedstrijden spelen. 

Maxine wilde graag een keer een fourteener beklimmen en zij en Leen beklommen Mt. Grays. Steven ging ook mee, die is daar altijd wel voor in. Hij kon in zijn verhuiszooi alleen de juiste schoenen niet vinden en had aan het eind van de dag enorm zere voeten. Maxine vond de wandeling goed te doen, maar gaf op de terugweg in de auto over. Last van de hoogte. Daarna knapte ze snel op en ging zelfs nog naar een slaapfeestje.

Midden in mijn helse pijnen zouden we naar Bruno Mars. Dat wilde ik niet graag missen. Ik propte het maximale aan pijnstillers naar binnen en ging. Het concert was buiten en de nacht was erg warm. Het was een superconcert. Jammer dat ik er niet optimaal van kon genieten.



En nu is die hele zooi weer naar school.

Mia vierde deze week haar derde verjaardag alweer. Het gaat erg goed met haar oogjes en ze is erg ondeugend. Hier heeft ze mijn zonnebril gepakt en dacht kennelijk: als ik hier achter dit kussen ga liggen ziet het vrouwtje mij misschien niet....

Mijn baby werd 16. Zestien! Ik ruik nog zo zijn pasgeboren nekje.... Even niet opgelet hé en dan krijg je dat. Zestien!

Afijn. Hij testte ook nog even voor zijn rijbewijs en ja hoor....geslaagd! Maandag gaan we het papiertje ophalen en dan moet ik hem weer een stukje verder loslaten...

2 comments:

  1. Inderdaad een boel leuke dingen. En ja, het gaat snel!

    ReplyDelete
  2. Blij dat de kiesproblemen over zijn, klonk erg pijnlijk! Daarom laat ik mijn kroon dinsdag ook maar vervangen, want ik heb daar nu al wat pijn van.

    ReplyDelete