Friday, August 8, 2014

Zomervakantie in Nederland: week 3 - Termunten

Nog voordat de jongens vertrokken waren zaten mijn ouders, mijn zus, Maxine en ik al in de auto naar Groningen, waar we een familiereunie hadden. Voor het eerst in - forever - waren alle nichten en neef van beide kanten bij elkaar! 

We kletsten elkaar de oren van het hoofd en ik heb iedereen uitgenodigd voor de volgende reunie. In Denver!



De verdere week zat volgepland met activiteiten. Dat kun je wel overlaten aan mijn zus!

Fietstochtje naar de zeehondjes:

Shoppen in Groningen. Zandkastelen bekijken.

Dagje Borkum.

Sprookjeshof. Fietsen door het Groningse land.
Op Boog van Ziel in prachtig Termunten!

Maar ook aan deze week kwam een eind.

We brachten nog een dag door bij mijn schoonzusje en toen was het voor ons ook tijd om terug te gaan.

In Chicago eerst maar eens een Starbucks, daar was ze wel weer even aan toe!


1 comment: