Wednesday, October 1, 2014

Een enorme hagelbui en...Katy P.erry!

We hadden toch een hagelbui hier! Nu komt hagel hier wel meer voor, maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt. 

Binnen een mum van tijd lag er een laag van hagelstenen tegen de voordeur aan - wel 30 cm hoog. Dat lekte vrijwel direct door de kieren van de deur naar binnen.

Vic rende naar buiten om zijn auto in de garage te rijden en kwam terug met allemaal rode bulten op zijn lichaam - van de hagel. Daarna ging de garagedeur niet meer dicht en moest hij eerst de hagel wegschuiven.

Ondertussen schudde het huis en was ik bang voor m'n ramen. We hebben een aantal sky lights en ik kneep 'm wel. Later hoorde ik dat bij mijn buuf het sky light wel kapot was gegaan. Dat is balen, want het glas daarvoor moet speciaal op maat gemaakt worden en dat duurt lang en is prijzig. 

Mia rende blaffend van de voordeur naar de achterdeur, helemaal zenuwachtig, en ik liet twee zeer sjaggerijnige, zeiknatte katten binnen. 

Alle bloemen in de tuin zijn weg, het ziet er triestig uit.

Ik ben daarna maar aan het puinruimen gegaan in de tuin. 12 vuilniszakken vol met zooi heb ik al en het is nog niet klaar.

Maar goed. Gisteravond gingen Pientje en ik naar Katy P.erry! Daar hadden we al lang naar uitgekeken en het is altijd spannend of er kaarten zijn voor ons. Maar die waren er! Bij aankomst kocht ze zich een t- shirt en daarna was het wachten op Katy. Het meisjesgehalte was hoog in de box en Maxine zat er gezellig tussen. De dames genoten! Het was ook superleuk, ze zong al haar hits en er werd uitbundig meegezongen. 

Weinig foto's gemaakt deze keer. Hier wacht ze op het laatste nummer:

En nog een slechte van Katy:

2 comments:

  1. Jeetje wat een berg hagel zeg. En je hele tuin verwoest dus. Jammer. Stond er nog bloeiend spul in? Leuk naar Katy P. !!

    ReplyDelete
  2. Jemig, wat een berg hagel. Het gaat hier soms wel tekeer, maar zo erg?

    ReplyDelete