Saturday, August 10, 2013

De politie-agent in m'n auto....

Grote griebels! Ook Ruben slaagde gisteren voor zijn theorie-examen.
We gingen onmiddellijk feesten: eerst frozen yogurt en daarna pizza van Zpizza. 
Hij mag pas op zijn verjaardag (op de 22ste) zijn permit ophalen. Tot dan toe zit ie dus nog gewoon op de bijrijdersstoel. 
Maar!
Hij is nu natuurlijk wel de grote expert. 
Vanochtend reed ik hem naar de Walmart.

'Whoa, mom, what are you doing???'
Eh....van baan veranderen...
'Well, you know you're doing that totally wrong, do you?'
Eh...nee...
'SMOG, mom, I don't see you doing that'.
Eh...?????
Alsof ie het aan een halve gare uitlegt:
'Signal, Mirror, Over the shoulder, GO!'
Juist.

Ook word ik grondig getest op mijn kennis van de verkeersborden.
Er wordt veel gezucht in de auto.
Door hem en door mij.
Jeee! Nog een jaar. Dan moet ik mijn derde kind ook loslaten...


(Oh ja, en wist ik trouwens dat er een crack in mijn achterlicht zat? That's illegal, mom.)

1 comment: