Sunday, August 11, 2013

Nog een weekje!

Het aftellen is begonnen.
Vrijdag gaan ze weer naar school. Eerst een halve dag, ze mochten eens moe worden...

Ik vind het ook wel mooi geweest zo. In het belang van moeder en kind is het beter dat moeders weer eens even alleen is.

Maxine en Ruben verdragen elkaar slecht momenteel en ik ben het meer dan zat hun gesteggel nog langer aan te horen.

Intussen moeten ze wel nog alle drie een boek voor school uitlezen en zowel Ruben als Vic moet een wiskundepakket maken. Ik neem aan (hoop) dat deze projecten de afrondingsfase naderen, maar ben daar in het geheel niet zeker van.... (Zie foto)



Mia was overgelukkig weer thuis te zijn na Aruba en na een uur als een hond zonder kop te hebben rondgerend, viel ze vol overgave in slaap:

Ruben kreeg nog meer metaal in zijn mond. Twee metalen staafjes, vroeger de zogenaamde buitenboordmotor:

Vic had de finale van zijn zomerhockey en verloor die. Tweede dus:


We hadden nog een flinke hagelbui ook zeg:


Over anderhalve week is Ruubs dus jarig en zullen wij de middag van zijn verjaardag bij de DMV doorbrengen. Maar dan heb je ook wat! Een permit! Vandaag regelden we zijn andere kado. We reden naar de Zweedse blauw-gele winkel en hij zocht een slaapbankje uit voor zijn 'man cave':

En ja, dat is een game controller in zijn hand. Nu komt er helemaal niks meer van het boek en het wiskundepakket, vrees ik...

2 comments:

  1. Leuk wij hebben hier exact dezelfde bank staan alleen met blauwe denim stof erover. Hier begint morgen de school eindelijk weer voor 1 kind. Die had ook wat summerprojecten lopen waaraan volgens mij in het zelfde tempo is gewerkt zoals die bij jou nu werken. Diepe zucht.

    ReplyDelete
  2. Ha ha, ik moet zo lachen om jouw blogs. Zo herkenbaar!!! Ik hou maar op over Saskia's Duits, want dan krijg ik enkel een snauw. Vraag je Kai wanneer hij terug naar school wil, antwoord "I don't know". Heerlijk! Maar ze komen allemaal (hopelijk) uiteindelijk wel terecht.

    ReplyDelete