Thursday, March 14, 2013

Een warme dag

Vandaag een heerlijke warme dag. De sneeuw in de achtertuin is nu echt flink aan het smelten, eindelijk! Het favoriete beertje van Mia is echter nog steeds vastgevroren aan het gras. In de voortuin, bij de voordeur waar het extreem zonnig en warm is, zag ik al de eerste groene puntjes. Yeah!

Kira en ik gingen in de ochtend langs de triple A, de wegenwacht. Op vertoon van mijn lidmaatschap konden we gratis kaarten en tourboeken ophalen. We kozen de boeken en kaarten van Nebraska en South Dakota. We gaan dit weekend Kira o.a. Mt. Rushmore laten zien en rijden door Nebraska zodat ze nog een extra staat aan de verzameling kan toevoegen.

Ook namen we een sightseeing boekje over Denver mee en Kira besloot dat ze graag eens naar de Denver Mint wilde (waar de munten van Amerika gemaakt worden, 1 van de 2 faciliteiten in de VS waar dat gebeurt). Ik maakte direct een afspraak voor een tour, want deze tours zijn erg gewild en snel volgeboekt.

We aten onze lunch lekker in het zonnetje en verbrandden zelfs een beetje. We haalden Maxine lopend uit school en later maakte Kira haar eerste eigen autoritje: ze haalde Maxine uit de dansschool. En het ging super! Weer wat vrijheid erbij voor haar.

De dames bij de Avalanche game, afgelopen zondagavond:

2 comments:

  1. Fijn dat je een nieuwe plek gevonden hebt. Punt.nl was niet fijn meer?
    Bij jullie wordt het langzaam lente dus begrijp. Heerlijk! Ik ben er ook wel aan toe aan een beetje zon. Steeds die kou en sneeuw heb ik nu wel gezien.
    Wie is Kira? (Ik zal wel wat gemist hebben, sorry)
    Wat heerlijk om al buiten te kunnen lunchen! Dat wil ik ook wel. Maar echt te koud nog nu.
    Hopelijk eind maart met de Pasen wat lekkerder weer als we een paar dagen vrij zijn.
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira is ons nichtje, hier voor anderhalve maand ;)

      Delete