Sunday, October 13, 2013

Kingdom Kup

 Vic had een tournooi in Breckenridge.
Het was nog even een gepuzzel hoe we dit gingen organiseren dit weekend.
Breckenridge ligt namelijk in de bergen en we wilden niet dat Vic alleen daarheen zou rijden.

Leen zou hem vrijdag eerder uit school halen en hem naar Breckenridge riijden.
Ruben en Maxine hadden allebei die vrijdagmiddag iets wat ze niet wilden/konden missen.

Ik zou dan zaterdagmorgen met hen en Mia komen en Leen zou dan zondagochtend met kids en hond terugrijden, ze thuis afzetten en gauw doorrijden naar het Broncos' stadium, waar zijn bedrijf een tailgate had georganiseerd.

Vrijdagmiddag belt Steven. Zo te horen doodziek. Hij had koorts en overal pijntjes, niet geslapen en algehele lamlendigheid. Hij maakte zich vooral druk over het examen dat hij die ochtend had gemaakt en volgens hem niet gehaald had, vanwege het zich K voelen. 

Ik wilde direct naar Fort Collins rijden om hem met mijn goede zorgen (en soepjes) te omringen, maar dat was niet nodig. Hij ging naar bed.

Wel besloot ik om op zaterdag te beslissen of ik alsnog naar Fort Collins zou gaan en niet naar Breck. 
Maar hij had mijn soepjes ook zaterdag niet nodig. Hij had medicijnen en fruit (!) in huis en bleef de hele dag in bed. Will was ook niet fit, maar alweer aan de beterende hand en ik vind het toch wel erg fijn dat hij niet alleen is. 

Moeilijk vind ik dit! Het liefst zou ik erheen zijn gegaan om hem wat te verwennen. Aan de andere kant is hij volwassen en zeer zelfstandig. Hij drong er op aan dat ik naar Breckenridge zou gaan.

Kids en hond plus toebehoren dus in de auto gegooid en anderhalf uur later parkeerden we bij het hotel. 

Vic stond net op het punt naar de ijshal te gaan en wij liepen het gezellige plaatsje in voor lunch. Omdat we Mia bij ons hadden, haalden we wat op en aten dat in het zonnetje bij de rivier op. Heerlijk zonnig was het, maar de kou zat al in de lucht.

Bij de ijshal mocht Mia niet naar binnen en om de beurt hielden we toezicht op haar terwijl ze zich uitputte in het dogpark.

Vic's team won met gemak. Overleg hier met de coach, Vic staat in het midden.
We hadden met het hele team afgesproken voor een vroeg diner. Terwijl Vic stond te douchen viel Mia al in slaap en die konden we met een gerust hart in het hotel achterlaten.

's-Avonds met z'n allen in het zwembad (met hot tubs en sauna's). De kinderen keken nog een film en Leen keek eens even wat er allemaal te koop stond in Breckenridge. Hij had die ochtend toch zo'n leuk huis gezien...

Hij wil graag fietsen in de bergen en met het hele gezin voor het knappende haardvuur zitten. Gezellig!

Zes miljoen! Dat moest die gezelligheid opbrengen. Ik dacht het niet. Ik kan ook heel gezellig doen met drie waxinelichtjes... Geen wonder dat het zo'n leuk huisje was. 

Hij heeft de hele avond online huizen gekeken en we gingen met Mia nog een rondje door de buurt, waar hij zich aan elk huis verlekkerd heeft...

Afijn. Hij viel dan toch in slaap en haalde de volgende ochtend Starbucks voor ons allemaal.

Hij zette Vic af bij bij ijsbaan en reed met kids en hond weer terug. Zijn bedrijf had net deze zondag een grote tailgate georganiseerd, met een enorme bbq. Er zouden veel klanten komen en dus moest hij daar aanwezig zijn. 

Ik keek naar Vic's wedstrijd, die ze ook weer wonnen. Daarna op naar huis zodat de heren thuis de Broncos konden zien winnen. 



3 comments:

  1. Wat een gezellig weekend weer. Even wat georganiseer, maar dat is allemaal gelukt. Mia is wel makkelijk...die kan je overal mee naar toe nemen hè?
    Hopelijk knapt Steven weer snel op. Maar ik snap hoe je je voelde. Matthijs had in Ghana ook een paar keer wat en toen vond ik het ook niet fijn dat ie zo ver weg zat, maar gelukkig was hij daar ook niet alleen. Genoeg andere vrijwilligers en mensen van de organisatie, waarvan iemand nog even met hem naar het ziekenhuis geweest is.
    Op de foto's nog mooi weer zo te zien. Hier was het echt herfstig. Geen zonnetje gezien dit weekend.

    ReplyDelete
  2. Ik kom ook even hier kijken. Wat is het mooi bij jullie! Leuk om te lezen hoe de dingen gaan aan de andere kant van de oceaan. Hé, dat rijmt. ;-)

    ReplyDelete
  3. Zo herkenbaar om bij je zieke kind op college te willen zijn! Ik ben dol op Breck maar kan me voorstellen dat de real estate daar niet voor de poes is qua prijs!

    ReplyDelete