Tuesday, October 22, 2013

Pink, Steven, Elitch Gardens

Vrijdagavond zouden Pien en ik naar Pink gaan. Al weken hadden we voorpret en zongen uit volle borst Pink (ik kan echt heel goed zingen😄). Niet alleen kan Pink ook heel behoorlijk zingen, ze geeft ook een geweldige show en was volgens mij Artist of the Year. Hoe dan ook. Pink werd ziek! Geen Pink dus. Ze komt nu in de herfstvakantie en dan kunnen wij niet. Bummer!

Pientje ging dan maar met een vriendin naar Starbucks. Daar gaan op vrijdagmiddag drommen middle schoolers heen, is echt 'the place to be'. Ze geeft dan haar zakgeld uit aan zo'n waanzinnig duur suiker/slagroom/koffie drankje met een onmogelijke naam. 

Later die avond ging ze nog met die vriendin naar de football game van de high school. Zij liever dan ik, want het vroor.

Zaterdag vroeg op, want Vic moest de SAT maken op school. Hij heeft hem al eens gemaakt en zal hem zeker nog eens maken. Dit is een soort algemene toelatingstest voor colleges.

's-Middags moest hij hockeyen in Fort Collins, of all places. We besloten met z'n allen te gaan en nadat we Vic bij de baan hadden afgezet reden we naar Steven. Daar maakte moeders eerst eens een flinke bak fruit, want beide heren waren nog behoorlijk snotterig. 

Steven ging mee om de wedstrijd te kijken. Het was een beetje een moeizaam geploeter, ze wonnen wel met 3-0.

Vic moest natuurlijk ook de nieuwe motor van Steven bewonderen en Maxine wilde er graag even op.


 
Het lijkt haast wel of er een kind in de wieg ligt, de heren zijn in volle bewondering...

We lieten Will en Steven het restaurant kiezen en dat werd Cafe Mexi*Cali. Jammie! Zo gezellig om ze weer even te zien en bij te kletsen.

Zondagochtend nam Leen Ruben mee voor een lesje snelweg. Ik vind dat eng, maar het werd wel tijd voor Ruubs en zondagochtend is het lekker rustig, haha.

Maxine wilde dolgraag nog een keertje naar het pretpark en vanmiddag was het zover. Helaas was het bewolkt en koud. We bekeken alle Halloween versieringen en omdat het totaal niet druk was hadden we na een uur alle rollercoasters al gedaan. We warmden binnen op met lunch en gingen gewoon overal nog een keer in. Ik liet me overhalen om de Tower of Doom te doen (vrije val van 200 feet) en dat beviel mij niet. Leen 'mocht' nog een keer met haar. Nadat we sommige rollercoasters voor de derde keer hadden gedaan vonden we het welletjes. Thuis stortten we ons totaal verkleumd in de hot tub. Met hot chocolate!

We deden nog wat huiswerk en daarna hadden Leen en ik een date! We gingen naar de film en zagen Gravity. Superspannende film!

Vorige week werd de buitenboel geverfd en ik wilde een ander kleurtje voor de voordeur:

De badkamer is ook klaar, moet alleen nog geverfd worden:

De kinderen zijn de laatste paar avonden weer helemaal in de ban van Rockband. Ik maakte stiekum een foto:

Maxine zingt en Ruben speelt gitaar...

3 comments:

  1. Mooie kleur, de voordeur! En de badkamer is ook super geworden! Nee, in de herfstvakantie kunnen jullie niet, maar ach, wat jullie gaan doen is ook leuk toch, hihi!

    Liefs,
    Linda

    ReplyDelete
  2. De voordeur heeft een mooie kleur gekregen. Gezellig ook met de versieringen :)
    Wat balen dat Pink niet doorging. Kan je geen andere datum kiezen?
    Fijn dat de badkamer ook op het verven na klaar is. Ziet er goed uit zo!
    Leuk hoe ze met z'n allen een spel doen. Is dat met de Wii? Haha...hier zitten ze dan ook op de tafel. Ben blij dat ik het nu ook eens bij een ander zie ;)
    Fijne week verder hoor.

    ReplyDelete
  3. Oei een motor, vind je dat niet doodeng? Alles ziet er goed uit in en buiten jullie huis. En echt jammer van Pink!

    ReplyDelete